Cuvintele cheie in seo

Cuvintele-cheie in SEO In SEO, totul pleaca de la cuvintele-cheie; utilizatorul introduce cuvantul-cheie in campul de cautare, interogand baza de date pentru a obtine anumite rezultate. Pasul initial si cel mai important in procesul SEO il constituie stabilirea cuvintelor-cheie; o alegere proasta, in aceasta privinta, poate duce la esecul unei intregi campanii, mai ales daca avem in vedere ca o astfel de intreprindere nu se realizeaza de pe o zi pe alta, ci are nevoie de timp. Iar timpul inseamna bani.

Acestea sunt ratiunile esentiale pentru care este nevoie de o alegere potrivita a cuvintelor-cheie, care sa sprijine, nu sa incurce procesul SEO. Se impune, inca de la inceput, o analiza amanuntita referitoare la domeniul de activitate al site-ului de referinta. Se repereaza cuvintele-cheie cu popularitate mare, cele care sunt si cele mai cautate; insa acestea nu trebuie alese la intamplare, ci in legatura cu ceea ce doriti sa evidentieze website-ul respectiv. Pentru cuvintele cheie cu popularitate mai mica se poate ajunge mai repede pe pozitii fruntase; evident, numarul de cautari fiind mai scazut, si numarul de vizitatori pe site va fi mai mic. De aceea, trebuie mers in paralel, atat cu cuvinte cheie cu popularitate mare, cat si cu cele cu o popularitate mai redusa (in nici un caz din cele cu popularitate minima, pentru ca inseamna ca nu exista cautari pentru ele, deci nu are rost sa fie luate in considerare), astfel incat, in timp, sa se ajunga la numarul de vizitatori dorit si chiar sa fie depasit.

Expresiile sau cuvintele cheie trebuie alese punctual, tintit, pentru a obtine, in timpul preconizat, un rating de top. Un sir foarte lung de expresii si cuvinte-cheie poate fi derutant, ata pentru vizitatorii umani, cat si pentru motoarele de cautare; incarcarea acelorasi pagini, cu cuvinte cheie, in speranta obtinerii unui rating bun, reprezinta o greseala capitala in SEO. Recomandabil este ca, in cadrul fiecarei campanii SEO, webmasterii sa stabileasca foarte clar, un singur cuvant-cheie principal si cel mult 2-3 cuvinte-cheie secundare, pt fiecare pagina in parte, pentru ca acea campanie sa aiba un sens. Expresiile cheie pot fi o solutie excelenta, mai ales daca cuvantul cheie principal este un cuvant cu maxima popularitate; de exemplu, daca doriti sa aduceti un site in fata, pornind de la cuvantul-cheie "caini", un cavant cu popularitate mare, nu este cazul sa va incapatanati sa optimizati pentru acest cuvant cheie. Este mai greu de ajuns pe primele pozitii si, in mod evident, este nevoie de foarte mult timp. Concentrati-va pe expresii de genul "rase de caini" sau "mancare pentru caini", etc. Este mult mai eficient astfel, se poate ajunge mult mai repede in fata, fara costuri prea mari, nici in bani, nici in timp.