Articole seo

SEO si codul sursaCodul-sursa este acea parte a unui website, invizibila ochiului vizitatorului, dar esentiala pentru functionalitate, aspect, cat si pentru procesul SEO. Practic, vorbim despre temelia unei pagini web, asa ca acest element trebuie tratat cu maxima atentie.
De cele mai multe ori, constructia unui website se realizeaza de catre un web designer, care se ocupa de realizarea structurii/arhitecturii si a elementelor de functionalitate ale paginii/websiteului. Campaniile SEO, sunt conduse de specialist in domeniu. Cele doua activitati trebuie, insa, sa fie complementare; unii considera ca, intai trebuie realizat website-ul si abia apoi se poate trece la implementarea campaniei SEO. Este o eroare majora; ambele activitati trebuie sa se desfasoare in paralel, pentru ca specialistul SEO trebuie sa tina sub control anumite aspecte care tin de o buna desfasurare a procesului de optimizare. Pentru un aspect spectaculos, designerul web poate fi tentat sa foloseasca o serie de elemente – frame-uri, flash-uri, etc – care nu sunt tocmai SEO friendly si care pot sa submineze obtinerea unor rezultate optime in cautari. De aceea, designeul si procesul SEO trebuie sa se desfasoare in paralel si sa insemne o colaborare cat se poate de stransa intre web designer si specialistul SEO. Citeste mai departe

Cuvintele-cheie in SEOIn SEO, totul pleaca de la cuvintele-cheie; utilizatorul introduce cuvantul-cheie in campul de cautare, interogand baza de date pentru a obtine anumite rezultate. Pasul initial si cel mai important in procesul SEO il constituie stabilirea cuvintelor-cheie; o alegere proasta, in aceasta privinta, poate duce la esecul unei intregi campanii, mai ales daca avem in vedere ca o astfel de intreprindere nu se realizeaza de pe o zi pe alta, ci are nevoie de timp. Iar timpul inseamna bani.
Acestea sunt ratiunile esentiale pentru care este nevoie de o alegere potrivita a cuvintelor-cheie, care sa sprijine, nu sa incurce procesul SEO. Se impune, inca de la inceput, o analiza amanuntita referitoare la domeniul de activitate al site-ului de referinta. Se repereaza cuvintele-cheie cu popularitate mare, cele care sunt si cele mai cautate; insa acestea nu trebuie alese la intamplare, ci in legatura cu ceea ce doriti sa evidentieze website-ul respectiv. Pentru cuvintele cheie cu popularitate mai mica se poate ajunge mai repede pe pozitii fruntase; evident, numarul de cautari fiind mai scazut, si numarul de vizitatori pe site va fi mai mic. Citeste mai departe

Continutul duplicat in SEOIn SEO, totul pleaca de la cuvintele-cheie; utilizatorul introduce cuvantul-cheie in campul de cautare, interogand baza de date pentru a obtine anumite rezultate. Pasul initial si cel mai important in procesul SEO il constituie stabilirea cuvintelor-cheie; o alegere proasta, in aceasta privinta, poate duce la esecul unei intregi campanii, mai ales daca avem in vedere ca o astfel de intreprindere nu se realizeaza de pe o zi pe alta, ci are nevoie de timp. Iar timpul inseamna bani.
Acestea sunt ratiunile esentiale pentru care este nevoie de o alegere potrivita a cuvintelor-cheie, care sa sprijine, nu sa incurce procesul SEO. Se impune, inca de la inceput, o analiza amanuntita referitoare la domeniul de activitate al site-ului de referinta. Se repereaza cuvintele-cheie cu popularitate mare, cele care sunt si cele mai cautate; insa acestea nu trebuie alese la intamplare, ci in legatura cu ceea ce doriti sa evidentieze website-ul respectiv. Pentru cuvintele cheie cu popularitate mai mica se poate ajunge mai repede pe pozitii fruntase; evident, numarul de cautari fiind mai scazut, si numarul de vizitatori pe site va fi mai mic. Citeste mai departe

SEO si arhitectura website-uluiArhitectura unui website reprezinta un foarte important aspect in procesul SEO; nu este doar o expresie, exista o structura a unei pagini web, dar si a unui website, care trebuie respectate, daca se doreste o buna pozitionare in rezultatele cautariilor. Totusi, exista multe website-uri care nu tin cont de acest aspect, ignorandu-l parca voit; iata cateva considerente generale, referitoare la arhitectura unui website, care nu ar trebui, in nici un caz, trecute cu vederea.
Elemente tehnice
1. URL-uri dinamice. De regula, motoarele de cautare nu indexeaza URL-urile dinamice; mai nou, Google a inceput sa le indexeze, insa intr-o maniera diferita fata de modul in care indexeaza URL-urile statice. URL-urile dinamice nu sunt considerate a fi SEO friendly; de asemenea, nici vizitatorii umani nu le agreaza, preferand o denumire scurta, clara si concisa, in locul uneia intortocheate si greu de tinut minte. Avand in vedere ca utilitarele pentru rescrierea URL-urilor dinamice sunt destul de usor de instalat si utilizat, este recomandabil ca riscurile inutile sa fie evitate, mai ales daca este vorba despre un domeniu de activitate cu o concurenta mare, unde orice pas gresit poate costa enorm. In SEO, se recomanda folosirea URL-urilor statice. Citeste mai departe

Link-uri Follow sau Nofollow – impactul asupra ierarhizariiArhitectura unui website reprezinta un foarte important aspect in procesul SEO; nu este doar o expresie, exista o structura a unei pagini web, dar si a unui website, care trebuie respectate, daca se doreste o buna pozitionare in rezultatele cautariilor. Totusi, exista multe website-uri care nu tin cont de acest aspect, ignorandu-l parca voit; iata cateva considerente generale, referitoare la arhitectura unui website, care nu ar trebui, in nici un caz, trecute cu vederea.
Elemente tehnice
1. URL-uri dinamice. De regula, motoarele de cautare nu indexeaza URL-urile dinamice; mai nou, Google a inceput sa le indexeze, insa intr-o maniera diferita fata de modul in care indexeaza URL-urile statice. URL-urile dinamice nu sunt considerate a fi SEO friendly; de asemenea, nici vizitatorii umani nu le agreaza, preferand o denumire scurta, clara si concisa, in locul uneia intortocheate si greu de tinut minte. Avand in vedere ca utilitarele pentru rescrierea URL-urilor dinamice sunt destul de usor de instalat si utilizat, este recomandabil ca riscurile inutile sa fie evitate, mai ales daca este vorba despre un domeniu de activitate cu o concurenta mare, unde orice pas gresit poate costa enorm. In SEO, se recomanda folosirea URL-urilor statice. Citeste mai departe